|
|
|
Από το 2015, Έλληνες
πλοιοκτήτες έχουν
αγοράσει από τη Γερμανία
140 πλοία συνολικής
χωρητικότητας 4,6 εκατ.
τόνων, γράφει η Wall
Street Journal, επικαλούμενη
στοιχεία της Ένωσης
Γερμανών Πλοιοκτητών (VDR).
|
|
|
|
|
|
H παρατεταμένη μείωση
των ναύλων και τα μη
εξυπηρετούμενα δάνεια
έχουν οδηγήσει σε
σημαντική μείωση τον
εμπορικό στόλο της
Γερμανίας, γράφει η Wall
Street Journal.
«Η έλλειψη
χρηματοδότησης για τα
πλοία και η αδυναμία
κάλυψης τόκων και
πρωτογενών πληρωμών,
είχαν ως αποτέλεσμα
μαζικές πωλήσεις
γερμανικών πλοίων»,
υπογραμμίζει ο Αλφρεντ
Χαρτμαν, πρόεδρος της
Ένωσης Γερμανών
Πλοιοκτητών.
Τα δεδομένα της VDR
δείχνουν ότι τα υπό
γερμανική σημαία πλοία
ανέρχονται σήμερα σε
2.400, ενώ ο αριθμός
τους το 2012 έφτανε τα
3.800. Όσον αφορά την
ολική χωρητικότητα, ο
αριθμός της παρουσιάζει
μείωση κατά ένα τέταρτο.
«Τα περισσότερα υπό
γερμανική σημαία πλοία
πήγαν σε πλούσιους σε
μετρητά Έλληνες
ιδιοκτήτες, και
ακολούθησαν αγοραστές
από την Κίνα και τη
Σιγκαπούρη», σημειώνει η
αμερικανική εφημερίδα.
«Στη χειρότερη περίπτωση,
έχουν υπάρξει πωλήσεις
πλοίων πενταετίας σε
ιδιαίτερα χαμηλές τιμές
– διπλάσια από την τιμή
scrap ή με 70% έκπτωση»,
δήλωσε στην WSJ ο
Βασίλειος Καρατζάς,
διευθύνων σύμβουλος της
Karatzas Marine Advisors
με έδρα τη Νέα Υόρκη,
που συμμετέχει στην
πώληση πολλών γερμανικών
πλοίων μέσω διαχειριστών
αφερεγγυότητας.
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|